I`M COTTON YOU

Știi cum e, când ești mic, toți vor să te culce și tu nu vrei, când ești mare ai vrea doar să dormi dar nimeni nu te lasă. De aceea cred că, pe măsură ce orele de somn îți sunt din ce în ce mai normate, patul devine un loc pe care îl asociezi ușor cu…VACANȚA! Cui îi păsa în copilărie cât de tare era patul sau de cum și ce lenjerie purta? Era oricum locul care te ținea departe de lume=joc. Ajuns adult…tocmai asta e! Patul = departe de lume deci merită atenție. Și nu oricum…ce pat, ce saltea, ce perne, ce lenjerie…ca să nu mai zic de senzația aceea când hainele de pat sunt proaspăt schimbate și tu ești cel mai obosit om din lume. Ca adulți, avem acest segment în viața noastră, dedicat somnului și obiectelor care îl fac cât mai eficient. De la confort până la opțiuni ce țin de calitate și estetică e un pas foarte mic. Pentru cei care sunt dispuși să îl facă, vă prezint I`M COTTON YOU: „…pentru că așternuturile de in te învăluie și au grijă de somnul tău. Cum altfel, decat I’m caught on you? Am iubit de la început totul la acest proiect și încă nu m-am plictisit ! Sper că nici clienții 🙂.

Dar identitatea vizuală a brandului? “Pentru logo și identitate vizuală am lucrat cu Chez Cami (https://chezcami.com/). Camelia Imbuzan a fost cea care s-a ocupat de I’m cotton you, a fost dragoste la prima vedere pentru logo. Cred că am mai zis asta și o să mă repet ori de câte ori va fi nevoie – e minunat când primești propunerea pentru brand-ul tău! Când simți că în sfârșit ia formă tot ce ai gândit și muncit.  Așa a fost în cazul meu. Eu aveam deja produsele, partea de creare a unei identități vizuale însă era cu totul nouă pentru mine, era o provocare. În tot acest efort de înțelegere și evoluție, Camelia mi-a arătat propunerea pentru I’m cotton you, iar timp de o zi, doar asta am făcut: am admirat logo-ul !”

Cum ai ales acest drum dat fiind că, profesional, te-ai pregătit pentru o carieră în drept ? « Pentru mine nu a fost greu să îmi găsesc un punct de pornire pentru a începe ceva nou.  Cred că a fost mai mult un impuls de moment. Mi-am dorit foarte mult să am un buisness al meu. Se tot vorbește despre oamenii care părăsesc corporațiile și încep o afacere proprie sau lucrează pentru companii start-up. Nu este neapărat un clișeu, cred că majoritatea oamenilor  au o idee pe care vor să o pună în practică. Am colaborat cu Vlad pentru website și sunt sigură că și el își va deschide propria cafenea într-o zi, chiar dacă momentan lucrează în IT. În primul rând cred că aceasta e motivația: să faci ceva doar pentru tine, iar în al doilea rând, ideea că tu o să crești profesional și personal prin propriile experiențe”.

Mesajul brandului ? « Mesajul e clar, exact ca logo-ul : ne dorim ca toată lumea să știe că este important să ai grijă de casa ta. Dorim ca fiecare casă/cămin, să fie o oglindire a propriului stil de viață. Seara să descoperim un dormitor primitor, cu așternuturi de in sau un living cu perdele albe de bumbac și o lumânare aprinsă lângă cartea care așteaptă să fie citită ». 

Cum putem fi… caught on you ? “Momentan avem doar un shop on-line, unde ne puteți găsi toate produsele. Pentru unii clienți am trimis chiar și mostre de materiale. În viitor sperăm să avem și un magazin fizic, dar pentru moment ne găsiți pe www.imcottonyou.com « .