
Știți gențile acelea în care ai de toate dar nu găsești niciodată nimic, fix în momentul în care ai nevoie de ceva? Sau zilele acelea de primăvară sau toamnă târzie când dimineața e frig iar la amiază iese soarele și te trezești pe stradă ducând într-o mână geaca, fularul pus de dimineață (când erau 5°), geanta laptop, geanta „cu de toate” și o apă pe care ai luat-o între-timp, pentru că nu mai puteai de cald… în timp ce, cu cealaltă mână, te deschei puțin la cămașă pentru că acum sunt 20° afară și mai ai de mers până ajungi acasă… pe bicicletă!?
Cineva s-a gândit la o soluție care rezolvă acele zile în care anotimpurile se comprimă în 12 ore și a găsit nu doar o rezolvare practică, ci și estetică. Pentru că așa îi șade bine unui designer, să adune cele două nevoi într-un singur răspuns: Chignon Mignon.


Și eu m-am întrebat de unde tocmai acest nume?
Numele brandului vine de la o povestioară care înseamnă mult pentru mine, în plan personal, dar nu e secret, așa că îți povestesc pe scurt: când eram mici, eu, sora mea și verișoara mea care stă în Canada, pe teritoriul enlgez-fracez, petreceam mult timp împreună în timpul verii. Stăteam toate trei cu turbane pe cap, după un duș, și ziceam tot felul de prostii. Așa am ajuns și la expresia chignon mignon care, defapt, înseamnă coc mic în franceză. Îmi aduc aminte cu mare drag de această perioadă.
Iar logoul?
A fost creat în 2016. De obicei prefer să lucrez cu oameni care sunt la începutul carierei lor, freelanceri sau întreprinderi mici. De aceea logoul a fost realizat de o prietenă bună, Csala Hermina. Ea se ocupă de design grafic și a terminat faculatea în același an cu mine.

Dacă Patricia, creatoarea acestui brand, a găsit un nume cu o sonoritate atât de haioasă dar foarte personal, nu ne surprinde că ceea ce o inspiră în crearea designului produselor sale este însăși viața din jurul ei! Tot ce e viu, ce e colorat, ce e armonios în linii sau proporții, detalii pe care nu le observă oricine și, nu în ultimul rând, clienții! De foarte multe ori motivația vine din cererile, ideile, nevoile clienților, de la oameni care vor ceva specific, de calitate, full of life. Textilele, culorile, totdeauna îmi pornesc fantezia. Sau observ o clădire, un mobilier cu forme interesante și preiau linii, soluții de acolo pe care le traduc în „limba genților”. Nu în ultimul rând, Clujul! Orașul în care trăiesc îmi dă energie și inspirație cu vibrațiile sale, să pot crea zi de zi.



Ce e unic la produsele tale?
Dacă vorbim numai de accesorii hand-made făcute în România, în ziua de azi găsești mii de feluri de genți pe piață. Însă cum te identifici cu o genată mai bine decăt cu cealaltă? Lângă culorile și materialele folosite este important pentru mine ca și creator, să dau clientului oportunitatea de a gândi puțin accesoriul: De ce anume are nevoie? Câte buzunare? Unde? Ce culori și texturi preferă? Întotdeauna păstrez detaliile bine gândite, formele, semnele brandului, folosirea materialelor de calitate și lângă acestea, las loc clienților să adauge ceva în plus.
Dacă ar fi să aleagă un obiect creat favorit, acela ar fi rucsacul roll-up și nu e doar obiectul ei preferat, clienții de asemenea apreciază această invenție, care se potrivește perfect situației pe care v-o descriam la începutul articolului: Eu de obicei, car multe lucruri după mine când trebuie sa ies din casă: laptop, acesoriile necesare, apă, o eșarfă și alte lucruri importante pe care le folosim zi de zi. Când mă întorc acasă mai cumpăr și mâncare sau poate că e mult mai cald și nu vreau să car geaca în mână… De aceea am simțit nevoia să creez o geantă care se adaptează: mai mică sau mai încăpătoare, întotdeauna confortabilă, potrivită și mersului pe bicicletă sau trotinetă și, evident, să mă și reprezinte! Acest produs este rucsacul roll-top. Preferatul meu și nu numai al meu. 😊



Mesajul brandului Chignon Mignon?
Brandul Chingon Mignon se dezvoltă lent. Nu renunțăm la calitate pentru cantitate! Pentru noi este important să acordăm atenție fiecărui client care comandă o geantă personalizată. Pentru aceasta, trebuie să comunicăm mai mult între noi. Prin această practică, vrem să încetinim mersul zilelor și ne bucurăm când vedem că foarte mulți oameni împărtășesc acest mod de a privi lucrurile.


Unde găsim produsele Chignon Mignon?
Urmează să avem un site oficial pentru a ușura căutarea, până atunci produsele se pot găsi pe Fb, pe Instagram și pe Etsy.
https://www.facebook.com/chignon.mignon/
https://www.instagram.com/chignonmignon/
https://www.etsy.com/shop/ChignonMignonBags
Hassium by Anca B.
