Chromatic House

Pe Diana Popovici am cunoscut-o cu vreo 11 ani în urmă, pe când era studentă la secția de pictură la UAD Cluj-Napoca. Avea un stil jucăuș de a picta și de a se îmbrăca, purta mereu la ea un zâmbet și când ne întâlneam ne salutam cu « yellow! ». Cine s-ar fi gândit că un deceniu mai târziu, acest salut calambur avea să însemne mult mai mult pentru Dia (pentru că prietenii așa îi spuneau). Spre exemplu că ar putea însemna culoarea de la care să pornească ideea pentru un design de interior, tonul potrivit pentru cea mai fresh bucătărie sau cel mai chic living sau pur și simplu una din culorile spectrului Chromatic House!

Am fost foarte plăcut surprinsă de echipa ei, de ideile pe care le pun în practică împreună și de faptul că au reușit să își facă un trademark, ceea ce nu e ușor în acest domeniu. Însă dacă ai puțină vibrație creativă, designul de interior nu mai e doar o compilație de obiecte într-un spațiu dat, cu obligația de a satisface un client cu o rețetă stilistică, ci devine un joc creativ pentru a descoperi potențialul nebănuit al unui spațiu arhitectural și poate că nu exagerez când zic « transfigurarea » dintr-un spațiu banal într-un spațiu care spune o poveste. Mai ales că motto-ul lor e cam așa: Chromatic House, studio de design interior, artă și alte esențe de viață – Chromatic House, studio de design interior care crede în artă ca terapie pentru încăperi și suflete.

YELLOOO: În primul rând, atunci când vorbim despre design interior, totul e culoare, iar culorile sunt stări emoționale. Interioarele în care locuim sunt mai mult decat pereți și finisaje, sunt oglinzi ale interiorului nostru. Sunt stări care vorbesc despre noi, despre ce ne dă energie, ne alină grijile, ne potențează visurile. Într-o lume în care am învățat să fim zgârciți în exprimarea emoțiilor, culorile sunt o supapă absolut necesară prin care ne exprimăm, prin care ne creăm pentru noi înșine / însene și pentru cei din jur. Arta culorilor e o alternativă terapeutică la îndemâna tuturor. Ne dorim ca întâlnirile cu clienții noștri să fie nu doar prilej de inspirație pentru amenajarea spațiilor fizice, ci și o oportunitate de introspecție: cine sunt cu adevărat? cine aș fi dacă aș ști că nu pot da greș? cum să am mai mult curaj să mă exprim autentic? Sunt toate puncte de plecare pentru a trăi mai bine.

Cât despre logo:  Non-culorile folosite în logo și vizualurile de brand – la care am lucrat cu creativi clujeni din zona advertisingului — vor să dezvăluie tocmai explozia cromatică, să creeze o pânză de suport pentru exprimarea creativității fiecăruia. Nu în ultimul rând, la un nivel mai concret, studioul nostru are la bază colaborarea între forțe contrastante, la prima vedere: un artist și un economist. Credem că ideile bune se nasc tocmai din perspective diverse, așa că și restul echipei noastre oferă un mix de abilități și talente.

Ca absolvent de arte, când termini facultatea, o lună ești bine; te simți întreg și ușurat dar în scurt timp te trece fiorul rece al realității: studenția s-a terminat și a venit momentul în care trebuie să oferi ceva lumii… E ca o cărare prin stufăriș… Știi că duce undeva dar nu știi exact unde, iar acesta e motivul pentru care mulți absolvenți de artă sunt dispuși să experimenteze, să caute, să descopere. Acesta e și cazul Dianei, iar “cărarea ei prin stufăriș” a dus spre un loc grozav! Motivația mea este viața în sine și explorarea ei. Din perspectiva mea, trăim ca să învățăm, să evoluăm, să experimentăm. Nu pot să-mi imaginez viața fără artă: arta de a trăi. Iar business-ul se confundă cu viața la nivel emoțional. În ambele perspective, cel mai complex și satisfăcător lucru este să identifici o stare, să o desenezi și să construiești pe baza ei.

Care ar fi mesajul brandului?

Mesajul brandului este consistent, încă de la crearea lui: designul interior este mai mult decât alegerea și proporționarea materialelor pentru finisaje, este cunoașterea emoțională și conectarea cu diversitatea de caractere și personalități ale clienților. În interacțiunile acestea, însăși identitatea designerului e necesar să susțină exprimarea identității clientului. În plus, toate materialele cu care lucrăm în proiecte sunt încărcate de identitate. Să cunoști o gamă atât de largă de identități, să le aduni laolaltă în armonie, este cel mai provocator lucru. Să identifici piese de artă ce oglindesc emoțiile fiecăruia dintre clienți, să descoperi artiști cu o voce autentică și să-i găsești pe cei care sunt receptivi la mesajul lor, toate sunt imperativele – și plăcerile – cu care lucrăm la Chromatic House.

 Dacă o întrebi pe Dia cum ar putea un client să ajungă la serviciile Chromatic House, ea îți va răspunde: Printr-o conversație 🙂 Putem să ne auzim prin intermediul mailului: office@chromatichouse.ro, a paginilor din social media https://www.facebook.co /chhomedecoration/ și https://www.instagram.com/chromatichouseromania/, dar ne-am bucura să ne cunoaștem potențialii clienți printr-o conversație. Ne place să-i ascultăm pe îndelete și să le înțelegem perspectivele, viziunea asupra interioarelor pe care și le doresc, și tot ce au să ne povestească despre visurile lor.

 

Hassium by Anca B.